SEO – weboptimalisering

Google Adwords effekter ved god SEO

Google Adwords effekter ved god SEO

2020 Google har nå en mye mer agressiv reklame policity på mobile enheter. Det vises nå minst 3 annonser før den organiske førsteplassen kommer opp og dette gjør at Adwords bør vurderes for mobile søkeresultater.   Visste du at, ved å ha en vel-sammensatt webside som er lett å indeksere og navigere i, blir annonse […]

Oppdatere innholdet i websiden

Søkemotorer liker relevant informasjon og setter stor pris på velorganisert og nyttig informasjon. Hvis du ønsker å få flere besøkende til f.eks. din verksted side, vil innhold som tekniske tips, reparasjons guider, video guider og annen informasjon som faktisk er nyttig i bransjen, skyve deg frem i søkeresultatene. Akkurat som det er forskjell på kvalitet […]
SEO Priser – Hvordan velge riktig byrå

SEO Priser – Hvordan velge riktig byrå

Hvordan bli synlig på Google og nettsøk Søkoptimalisering er en investering som skal lønne seg i det lange løp. SEO er per 2020 fortsatt en ganske lite forstått bransje og noe som mange bedrifter fortsatt ikke utnytter godt nok. Mange Seo-byråer tilbyr flere tjenester, inkludert pakker som adwords, PPC og CPM reklamer i sine Seo […]